fredag 2 april 2010

Knyppling del 4

Nu höjdes ribban. 24 pinnar. Mönstret "Vitsippan". Fattade INGENTING när jag såg mönstret...men faktiskt inte SÅ omöjligt som det först såg ut. Men pilligt. Och tidskrävande. Måste följa mönstret varje sekund, så inte går det undan inte...Jag ska scanna mönstret så ni får se hur det ser ut. På bilderna nedan syns remsan som man knypplar efter, men man har som sagt också ett riktigt mönster bredvid sig.
Kursen är på sex tillfällen och jag har missat ett, förra gången. Nu behöver jag göra en hel del innan torsdag, kan ju inte komma dit efter en månad och ha knypplat 3 cm. Tid, tid, tid måste jag ha.
Foton: Sally

1 kommentar:

Tyckatilla sa...

Hej
Jag jobbar i studieförbundet NBV och undrar om jag får använda dina bilder på knyppling i vårt studiematerial. Skriver gärna in ditt namn under bilderna. Du kan väl maila till mig om det är ok
Stina.gezelius@nbv.se