tisdag 14 juli 2009

En söndag...

...för några veckor sen, var synnerligen lyckad. M, min kompis, hade idkat intensiv övertalning i två veckor om att jag skulle göra henne sällskap på loppis, och med tanke på att semesterkassan behövde drygas ut, så okej då. Inga prylar har jag dock samlat på mig efter flytten för ett år sen, men tack vara kompisars utrensningar så kunde jag fylla bilen med allsköns grejor.

Och oj, vilken dag! Solen stekte över Drottningtorget, och det var smockat med folk och full kommers de fem timmar som vi var på plats.

Affärerna gick lysande i loppismått mätt och det var superkul alltihopa!

På eftermiddagen åkte jag och kidsen (med kids avses mina två söner, 10 och 21 år, samt 21-åringens flickvän) ner till barnafaderns båt i Limhamns Småbåtshamn där vi blev bjudna på grillat. Härlig avslutning på dagen!

Foton: Sally

Inga kommentarer: