lördag 25 juli 2009

Mälarhusen...

...ska det ju vara...där var jag för en vecka sen, de första dagarna på semestern. Jisses, börjar redan tappa kollen, får inte hamna back mer, men nu ska jag ju vara hemma i tre veckor så då ska jag väl kunna uppdatera regelbundet, helst dagligen.

Mälarhusen, ja. Där var U med nästan hela sin familj och hade hyrt en stuga, men när mannen var tvungen att ha ett avvikande beteende och bege sig hemåt mitt i veckan (tonårsdotter lämnad ensam i stan = gulp), så fick jag komma susande och installera mig med lillebror.

Stugan de hade hyrt var stor och praktisk, och låg en liten bit från en strand...det tog typ tjugo minuter att gå över tallbeklädda sanddynor.

Och tänk, vi hade tur med vädret! I 1 ½ dag var det kalasväder, riktig riktig sommar, strand, sand, glass och hela köret... Återkommer med fler härliga bilder...
Foto: Sally

Inga kommentarer: