måndag 6 juli 2009

Hej allihopa!

Åter i rymden! Tack och lov, grafikkortet passade. Det är en pärs att vara utan dator och fem veckor eller vad det blev är lååååång tid. Men nu så.
Skulle gått på semester idag, men det hände grejor på jobbet så semestern fick vänta en vecka åtminstone. Lite konstigt att ställa om sig, tagga ner och ladda upp, och hit och dit, men när det händer grejor vill man ju va med, och jag hade inget särskilt inbokat denna veckan.
Jag har måååånga foton att leverera, och ska sätta mig första bästa kväll (inte ikväll dock) men i denna veckan blir det, för jag är så ps-sugen.

Jag återkommer alldeles strax med finfina bilder med skånska vyer, glittrande hav, somrigt Skanör och seglats till Dragör och Flakfort...ja, och så lite uppdatering kring balkonger och sånt...:-)

Ses igen tjingeling!

1 kommentar:

Camilla C sa...

Hej! Grattis till nytt grafikkort och därmed tillgång till datorn! Ska bli kul att se sköna bilder från Skåneland! Kram!