tisdag 10 mars 2009

Drömmer om; Almirida Bay på Kreta

Satt idag på lunchen och läste Metro när jag fick syn på en synnerligen lockande rese-annons på Club Metro. I samarbete med Langley Travel erbjuds en resa till Almirida Bay på Kreta. Från 5500 för en vuxen, och vid två betalande vuxna åker ett barn under 11 år gratis!
I priset ingår
- Flyg
- Transfer
- 4-bädds rum på Langley hotell Almirida Bay
- Frukostbuffé
- Trerättersmiddagar sex kvällar i veckan
Avresa nån gång i veckorna 18-24....beställning senast 15 mars.

Kolla mer info här...

Om hotellet:
"Runt Almirida är det grönare än någon annanstans och vårt eget hotell, Almirida Bay Hotel, ligger mitt i grönskan, närmare bestämt i en olivlund, som är belägen på en höjd. Från hotellterrassen har du en berg- och havsutsikt som aldrig slutar att fascinera. Det är tyst och lugnt i området, så platsen är idealisk för dig som vill ha en skön rofylld semester, men goda möjligheter att vara aktiv när andan faller på. Hotellet är byggt i tre etapper. Den äldre delen av hotellet är byggd i traditionell kretensisk stil och de nyare delarna har en lite modernare känsla. Det underbara poolområdet stod klart 2006 och har, förutom en härligt stor pool, både bar och barnpool. De flesta rum på hotellet har terrass/balkong och/eller havsutsikt. Alla rum har TV, A/C och telefon."
Langley Travel har jag förvisso aldrig rest med men jag är ganska påläst...:-)...de som bor i mitt hus kan intyga att jag i åratal under semestern suttit på gården djupt försjunken i Langleys katalog, och framförallt drömt om Korsika....
Kanske passar detta nån av er där ute, men tänk då på att det är sista beställningsdag den 15 mars!
Ååååååååååååååå.....VILL!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag och min pojkvän beställde resa till almirida idag! :D

/ issalicious.weblogg.se