måndag 16 mars 2009

Heminredningsparty!

Sexton pratsjuka, fikasugna, heminredningsintresserade tjejer träffades hemma hos mig för vårt livs första Heminredningsparty! Zelected by Houze heter företaget och här följer smakprov ur kollektionen...

Textilier fanns det gott om, särskilt kuddöverdrag, plädar (såväl för människor som för hundar), kökshanddukar och tallriksunderlägg. Och som här på bilden ovan, gosiga morgonrockar för de små.
Kolla de snygga servettringarna med jätte"diamanterna"....199 kr för 4 st.

Snygga krokar tycker jag! Det fina hjärtat som skymtar undertill blev också mitt, för 89 kr.

Dessa fina kronor köpte jag till mig. Två stycken för 189 kr.

Och det här häftiga fatet av svarta ringar unnade jag mig också, 199 kr kostade det.

Som värdinna får man en rabatt på det man handlar, som baseras på antalet gäster. Nåt bra och praktiskt är att jag, som värdinna, inte behöver agera mellanhand och samla in pengar, leverera varor osv. Varorna skickas nämligen hem till var och en (39 kr porto) och i maillådan landar samtidigt en faktura. Väldans bekvämt tycker jag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara prylar! Precis min smak! Bjud mig nästa gång!
(nu försöker jag kommentera detta för tredje gången. Är jag dum eller är jag dum?)
G

Anonym sa...

Hahaha! Jag lyckades! Nu vet jag i fortsättningen!

Anonym sa...

G, du kan själv bli värdinna på www.zbh.se! Jag ska ha mitt inredningsparty ikväll. Vi blir också runt 15 st. Ska bli jätteskoj! De har ju massor av fina grejer!

Elina sa...

Vad fina saker! Älskar lyktorna du köpte.