söndag 1 mars 2009

Kusmi-kväll i Lund

Följande står att läsa på
KUSMI TEA och Tehuset JAVA i Lund
bjuder dig och en vän på Kusmikväll!

Måndagen den 9:e mars kl 19:30 är du och en vän hjärtligt välkomna till Tehuset Java på Västra Mårtensgatan 8A i Lund. Från Kusmi i Paris kommer Alexandra Lecante till oss och berättar om deras teer och historien bakom succén. Du får även smaka Kusmis nyheter och givetvis får du en härlig "goodiebag" med dig hem!
Anmäl er på:info@tehusetjava.se


************

Så spännande! Då kanske jag äntligen får tillfälle till en provsmakning. Har läst så mycket om det så nu är jag rejält nyfiken. Har du provat?

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Trevligt att hälsa på i din blogg. Du kommer från Skäne som jag tror jag.;0)
Kramar

Zarah sa...

ÅH vad jag önskar att jag bodde i Skåne igen, just nu!!