måndag 19 januari 2009

Bebisträff

...har jag bjudit hem till!
Har nämligen fyra väninnor som alla fått barn inom en fyraveckors-period nu i slutet av året 08. Och enda sättet för mig att krångla mig in på en bebisträff utan bebis, är ju att anordna en...:-). Träff alltså - inte bebis...:-). Det ser jag verkligen fram emot, det blir om ett par veckor. Tre små pojkar och en liten flicka ska komma hit på lunch med sina mödrar. Det blir väl bebisprat för hela slanten, men det kan ju mammorna sköta så kan jag sköta marktjänsten och skämma bort de nyförlösta lite...:-).

För inte alltför länge sedan så fick jag ganska ofta frågan från omgivningen om jag/vi kunde tänka oss barn. Vi pratade aldrig om det. Men min åsikt var att jag är fullt nöjd med mina gossebarn, men att jag dock, givetvis, hade varit beredd att åtminstone överväga frågan, om det varit av vikt för honom...det tycker jag att man gör, när man älskar någon. Men som sagt, det kom aldrig på tal.

Så nu ser jag fram emot att gosa med dessa fyra små knyten...Foton följer när de varit på besök...

Inga kommentarer: