tisdag 6 januari 2009

Helt plötsligt en dag...

...det var innan jul...så kände jag för att lyssna på musik..???!!! Bara sådär från ingenstans. Men OJ, vad ska man då lyssna på, när man inte lyssnat på väääääldigt länge (annat än sonens gitarrplinkande och GnR-brööööl från bakom en stängd dörr...)...?

Och det jag kände för var...Uggla!? Det var väl konstigt... Och det blev den ena av mina två favoritplattor - "Den ljusnande framtid är vår"...
...(den andra favvon är "Varför ska man ta livet av sig...?"). Och sjöng gjorde jag - högt som f-n, kan ni tro!...Alldeles skrovlig kände jag mig efter lång tids tystnad...
Den Ljusnande Framtid har såååå positivt tempo!...:-)...Så terrade jag den ett antal ggr under den dagen tills jag var "mätt" (har jag varit sen dess...)...

Försökte hitta nåt bra klipp från Youtube nu på nån av uptempolåtarna, men icke (kanske bara är jag som tycker de är bra..:-)...
Så det får bli en annan favorit (endast musik dock) där den Unge Unike Uggla är alldeles, alldeles enastående!



...och så har jag därmed kommit på hur man klistrar in Youtube-klipp...:-)

Inga kommentarer: