måndag 12 januari 2009

Hemma

Idag har jag varit hemma. Det går på rätt håll, men inte helt OK...får se hur det blir imorrn. Det har varit extremt tråkigt, utom när jag sovit. Och vad jag önskar att man haft någon som pysslat här lite; som städat undan lite, fixat mat... t.o.m pizza eller annan hämtmat hade gått bra..eller åååh, överraskat med sushi, nån som åkte och köpte den där jäkla scartkontakten och hyrde tre filmer på hemvägen, nån som grejade och visslade eller pratade i telefon eller satt vid datorn medan jag låg i halvdvala, bara så mysigt att höra nån i bakgrunden som donar med sitt...I stället är här bara helt tyst och mörkt och dött och stökigt. Och fick reda på idag att det dessutom kostat mig typ en tusing i karensdag. Straffet. Alltså, man orkar ju inte...

Inga kommentarer: