söndag 17 maj 2009

Utmaning, värdelöst vetande igen...:-)

En liten utmaning (älskar ju "enkäter", såväl seriösa som oseriösa...:-)

Hur många gånger har du varit kär? Kär och kär. Om vi snackar blodigt allvar, de gånger som präglat mig mest, en gång i övre tonåren, en gång som ung, en gång som vuxen.

Favoritgodis: Kolaskruvar (de som är lite fasta i konsistensen), snusklubbor, mojänger, Polly mjölkchoklad.

Coolaste stad du har besökt: Paris

Action eller Skräck? Får nog bli action, men jag gillar skräck också. Ser skräck alltför sällan dock, eftersom jag inte har nån att hålla i handen.

Vill bli när du var liten: Som riktigt liten ville jag bli flygvärdinna....från mellanstadiet ville jag bli försvarsadvokat.

När fick du din första kyss: När jag gick i sjuan.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Omgiven av kompisar, glad, positiv.

Vad är du beroende av? Jag är inte b-e-r-o-e-n-d-e av något...men livet är lite behagligare om man har Extra Eucalyptus och ett rör med Treo i handväskan.

Dagens roligaste händelse: Den kan omöjligen ha inträffat ännu...

Dagens tråkigaste händelse: Den har jag nog också framför mig dessvärre...

Dagens humör: Jämnt utåt, vilket är skönt, men alltid med en tagg inombords.

Vilka tv-program följer du? Musiktävlingar och Robinson

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag alltid förstår eller försöker förstå.

Vad gillar du minst? Jag vet inte faktiskt. Men det är en jobbig egenskap att alltid se lösningar, och vara positiv, särskild när omgivningen inte gör detsamma.

Vad är det roligaste du vet? Som den anspråklösa människa jag är - att åka till Ullared gör mig glad.

Har du något motto? Det finns ingen mening med livet - vår uppgift är att ge livet en mening.

Hemlig hobby? Nej

Något vi inte vet om dig? Nej, det tror jag inte

Vad ångrar du? Det finns ingenting som jag ångrar. Men det finns såklart saker som jag önskar aldrig skulle ha hänt. Men det är ju inte samma sak.

Vad önskar du? God ekonomi

Vad klarar du inte dig utan? Mat och vatten

Vad gör du helst en vardag? Jobbar. Det är ju så vardagen ser ut och det trivs jag med.

Vad gör du helst en lördagskväll? Antingen folk hemma på middag eller bortbjuden på middag. Gärna nya konstellationer. Tyvärr tycker jag att folk är allmänt kassa på att bjuda hem/bjuda tillbaka. Finns det nåt härligare än att gå till dukat bord OCH träffa nytt trevligt folk...:-)? Det är en himla härlig känsla när man kommer nånstans och verkligen känner att personen ansträngt sig för att man ska trivas...det kan vara hur enkelt som helst, behövs inga krusiduller för att gästerna ska känna sig välkomna.

Vad har du mest av i din garderob? Sånt som jag slängt undan när jag städat.

Drömjobb? Jag är nöjd.

Inga kommentarer: