fredag 24 april 2009

Det växer så det knakar...

Som ni kanske sett för några inlägg sedan så planteras det här hemma inför balkong-säsongen. Plantering och sådd kan jag som sagt ingenting om, desto roligare är det att mina små plantor växer som galningar...

Så här mycket har luktärterna växt på 1½ vecka.

De blandade blomsterna är också rejält på g. Undrar om jag kanske hällde i för många frön där...? Nåja, gjort är gjort...

Och blomsterkrassen tog en vecka på sig att komma upp, men sen har de bara rusat i höjden...

Det är superkul faktiskt! Imorrn ska jag nog ut och köpa fler fröpåsar, jag vill ju som sagt att en balkong som är LUMMIG, och en som är BLOMMIG, och då behövs det MYCKET har jag förstått. Och det är ju tusen ggr billigare att plantera även om det är mer jox. Kulkul.
Mer om mina balkonger i nästa inlägg....

Inga kommentarer: