söndag 5 april 2009

Vinn vacker skål från Zelected by Houze!

Det enda du behöver göra för att ha en chans (eller två)
att vinna denna superfina skålen från
Zelected by Houze
är lämna en kommentar här under inlägget.
Om du dessutom har en egen blogg att länka från (använd gärna bilden) så får du en extra chans.
Vinnaren presenteras lördagen den 25 april!
LYCKA TILL!
Sally

Foton: Sally

"Zelected by Houze är ett heminredningsföretag med ambitionen att ta shopping till en högre nivå. Vad kan vara trevligare och mer inspirerande än att shoppa saker till hemmet tillsammans med vänner som delar ens intresse för just heminredning? Att få allt uppdukat i mysig hemmiljö och möjlighet till en hel del inspiration. En av våra duktiga konsulenter serverar dig dessutom inredningstips och berättar om de senaste trenderna - det är så det är att shoppa hos Zelected By Houze!"

Fler bilder av skålen finns här...och här kan du läsa om när jag hade heminredningsparty hemma hos mig...

102 kommentarer:

Anonym sa...

Men om man inte har en egen blogg, då?

Gabrielle

Sally sa...

Men då går det jättebra ändå! Det är bara att göra ett inlägg som du gjorde precis så är man med i utlottningen...:-)...(enda skillnaden är att om man har en blogg och länkar från den, så får man två vinstchanser/lotter istället för en). Lycka till!

Ulrika sa...

Hej Sally!
Rackarns fint fat det där... :-)

Ha det gott ösnakr /Ulrika F

Ulrika sa...

önskar...

Annika Uvemark sa...

Detta fat skulle sitta fint i mitt vardagsrum!

Carin sa...

Den skålen såg attans vacker ut så jag vill va med i utlottningen. Fast nån större chans att vinna har jag ju definitivt inte. Men prövar man aldrig vinner man ju aldrig heller....Hej hej Sally från din vän Carin

Linda -Galleri Palla sa...

Den var ju riktigt snygg den skålen, så den kan jag så klart inte motstå att tävla om!

Ha en skön och go påsk! Kram

Camillas balkongblogg sa...

jag vill gärna vara med och tävla, men väljer att inte länka på min blogg. Ha det bra/Camilla

Anonym sa...

Jättesnyggt fat, självklart är jag med! Hoppas på tur.
Kram

MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med!
/maria_sundkvist@hotmail.com

Elina sa...

Tack för tipset om tävlingen :)
Jättesnygg skål!

Jag ska skriva om din tävling i min blogg!
Ha det bra :)

Kajsa sa...

Sjukt snygg skål ju! Vill verkligen ha den.
Därför vill jag självklart vara med och tävla!

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är jättegärna med och tävlar! Underbar skål!

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med. Underbart fin skål! ^^

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-underbar-skal.html

Angelica - geckon tävlar sa...

Är med även jag i denna tävling.

har länkat här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/superfin-skal.html

Anna sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla! :-)

Agnieszka sa...

Hej. Är gärna med och tävlar!

Johanna sa...

Hejsan! Visst är jag med och tävlar, se om man har turen på sin sida hehe.. Här har du mitt inlägg/länk: http://haltbananskal.blogg.se/2009/april/tavling-superfin-skal-fran-zelected-by-hou.html

Ha en toppen dag!

ANNIKA sa...

Så jättesnygg skål...
Den vill jag vara med och vinna...
Kan tipsa vännerna ,har ej blogg.
Glad Påsk!
gustafsson.57@hotmail.com

dorion sa...

i'm in :)

TESS sa...

Jättesnygg! Självklart är jag med och tävlar! :)

Anonym sa...

Oj, dette hadde virkelig vært en PERFEKT gave til mamma, hun elsker slikt =) Jeg vil gjerne være med :)

Malin H sa...

Hej!

Denna vackra skål kommer att passa jätte bra på mitt nya bord framför min gröna soffa!

Kram från Malin

Linda sa...

hej
jag är med
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/04/skal_07.html

Lotta sa...

Sååå snygg skål! Klart jag är med! Länkar hit från min blogg.

Anonym sa...

Vilken cool skål den vill jag gärna vinna.

Lena B sa...

Vilken underbar skål , jag vill gärna vara med och tävla.

Rolf sa...

Ett fat att ge som present till min son som just fått egen lägenhet och inte har så mycket ännu i den. Skulle sitta finst och uppskattas.

Solbritt sa...

Åh viket vackert fat. Det skulle göra underverk för mitt vardagsrum när jag ställer det på bordet mitt i rummet.

Anonym sa...

Självklart vill jag vinna den superfina skålen. Den skulle bli pricken över i på min bänk hemma!
Hälsningar, Gunilla

gunilla-hakansson@hotmail.com

MP sa...

Vilken otroligt vacker skål. Med förhoppning att den kommer få pryda ett bord här hemma!!

Annapanna sa...

Hoppas att jag har turen med mig och gär ett försök - för denna skulle passa perfekt i mitt kala kök!

Linda sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar om den underbara skålen,
jag länkade i min tävlingsblogg

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-underbar-skal.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag är mer än gärna med i den här tävlingen =)

emmiz_13@hotmail.com

Teodora sa...

teo681@hotmail.com

Susanna sa...

Den skålen ÄÄÄÄÄÄLSKAR jag!
Har lagt ut länk på min blogg!
/Susanna

LindaH sa...

ååååh så fin! klart jag är med. länkat här jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/skal-1.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

En Mölnbobos Liv sa...

Vilken superfin skål. Skulle bli jätteglad om jag vann den.

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/skal.html

info@annakarlsson.se

Andrea sa...

Åh, jag är gärna med och tävlar :)

Liz sa...

Så snygg.
Om den hamnade hos mig så skulle den få bli en liten damm med flytljus och växter, jag har redan stora planer för den ;)
En länk har du naturligtvis fått;
http://chiclady.blogg.se/2009/april/-sallys-planet-tavlar-ut-en-skal-i-sammarbet.html

Kram från Liz i Malmberget.

Anonitota sa...

Jättefint!
Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anki sa...

ÅHH den var fin du.
Är gärna med och tävlar

Glad påsk
Anki
kasamark@hotmail.com

Tilda sa...

Gud vilken snygg skål!! :D:D jag är själklart med!! :D:D

Robin ^^ sa...

jätte fin skål :O
jag är med ;D

robin.bexx@hotmail.com

Anonym sa...

Jag e med och tävlar!
Glad påsk :)
/ santtu_nyberg@hotmail.com

Mirre sa...

Klar man inte vill missa att vara med i en tävling med ett sådant läckert pris...
Har länkat i min blogg..
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3793121

Ha´en riktigt trevlig påsk!

Anonym sa...

Finfin skal. Hoppas jag blir vinnaren.
Elisabet
liveleisurely@yahoo.com

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med i tävlingen! :)

Glad Påsk!
//Frida

Anonym sa...

Jag är med! Vilket fint fat!

mvh CecilieB
blaacecil2@hotmail.com

Carola sa...

Super snygg skål! Skulle gärna vinna:) svartakatten@live.se

Babbi sa...

Jag är gärna med och tävlar om den snygga skålen, glad påsk!

annika sa...

skålen skulle bli en perfekt 40 års present till bästa vänninan

annica@flinkens.com

Emma sa...

Vilken fin skål, den vill jag vara med och tävla om =)

Cilla sa...

Jag tar också en lott! :)

Kashaya sa...

Åh vilken fin skål, klar jag vill vara med.
http://www.cosmopolitan.se/blog/kashaya/2009/04/12/vacker-skal

Jessie<3 sa...

Så tuff! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Här är min mail adress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det!
Kram!

Unknown sa...

hej!fin skål

leopardia sa...

aah, cool! jag är ju gärna med!

http://leopardia.blogg.se/2009/april/vinn-skal-hos-sally.html

MMS sa...

Jättesnygg skål, jag är med!
Länkar från min blogg http://cafelattetankar.blogspot.com/2009/04/tavling-hos-sally.html

MissSourZ sa...

Skulle passa så fint till mina rosenblad som jag torkar och sen lägger på fat!

Anonym sa...

skulle jag gärna ha och glänsa ikapp med... Jättefin, verkligen!

Bantarbritta sa...

Jag är gärna med, riktigt snygg!

Har länkat från min tävlingsblogg www.bantarbrittatavlar.blogg.se

Hosio sa...

Är gärna med och tävlar!
Har länkat:
http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-skal.html

Håller tummarna!

mariaz sa...

Min kille har dille på rostfritt:-) Vi vill också vinna!

Att ha det gott sa...

Den skulle jag gärna vinna

Tant Malin sa...

Wow, vad läckert! Jag vill vara med och tävla!!! :-)

evamar sa...

Jamen, vad fiiiin!!! Tar dubbla lotter och har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/april/skal-25-april.html

Elin (Edvinsmamma) sa...

Den där skulle jag vilja vinna, verkligen en JÄTTE fin skål!

Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-en-vacker-skal.html

Emma T sa...

vilken fin! jag kör på dubbla lotter så jag har länkat här:
http://emmatavlar.blogg.se/2009/april/skal-25-april.html#comment

My Saxin sa...

Superfin skål! Det är så härligt att ha en skål med frukt eller något annat frächt i framme på bordet!

Jeanette sa...

Är väldigt gärna med i din tävling om den vackra skålen.

Länkar från tävlingsbloggen
http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/april/skal-fran-zelected-by-houze-avslutas-25-apr.html

Louise L sa...

vad fin den är! gillar kanterna jätte mcyket!
hoppashoppashoppas.
har tyvärr ingen blogg :(

Ha det bäst!

louise.lindskog@hotmail.com

hugahog sa...

Snyggaste skålen jag sett på länge!!!

Jenny sa...

jag är med :)

Helle sa...

Oj vad många som vill vara med och tävla. Men jag förstår det med ett så fint pris. Så jag håller tummarna och hoppas på vinst. Jag har ökat vinstchansen genom att länka från min blogg. http://aklejans.blogg.se/2009/april/tavling-skal.html
hälsningar
aklejan@yahoo.se

Robert Fagerberg sa...

Den där skålen är något äggstra.

Anneli sa...

Hej och tack för en underhållande blogg! Den fina skålen skulle lysa upp mitt hem och göra mig lycklig :) Ha det bra och keep up the good work med bloggen! Hälsningar Anneli

Lauras gård sa...

Jag är gärna med och tävlar om det vackra fatet! Jag länkar till tävlingen från min blogg! Kram Stina

suss sa...

Läckert fat, tänk er det fullt med jordgubbar!!!

Märta sa...

Det fatet skulle vara helt perfekt i min dotters hem. Tänk om jag kunde vinna det till henne. Vilken underbar överraskning jag skulle kunna ha med mig till henne. Jag länkar och sedan håller jag en tumme.(Hålla två vore jobbigt när det är så roligt att läsa alla bloggar och jag kör pekfingervalsen på tangentbordet)

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Jag vill också vara med och tävla :)
La in en bildlänk till tävlingen i högra sidosaplten på min blogg. Låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

häls. F

Anonym sa...

Är med i tävlingen om den supersnygga skålen. Om jag vinner så ska jag ge den till min älskade fru som fyller år nu i maj. Hon skulle bli överlycklig. Hoppas på tur nu.

Vänligen/Rolf
roffe121@spray.se

Anonym sa...

Är med i tävlingen. Har jag tur att vinna den snygga skålen så ska min älskade flickvän få den. Hon skulle bli så glad över den.

Mvh: Robert

robschir@spray.se

Frida sa...

åh jag vill vara med! skulle vara en perfekt present till min mor! hoppas jag vinner.

fridacarlstrom@hotmail.com

Birgitta sa...

Jag vill också vara med och tävla och gärna vinna också. Jag länkar hit. Kram Birgitta

Sugar and Spice sa...

Jag vill vara med och tävla om den fina skålen. Här har jag länkat: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/2009/04/skal.html

Louise sa...

Nä, så snygg!
hade varit finfin till mitt rum!

good_lollo@hotmail.com

Tea Lady sa...

Superhäftig skål som jag vill vinna!

Jag länkar i min blogg.

Kram,
Lena

PS. har även en liten tävling på gång i bloggen....

Carola L sa...

Jag vill vara med och tävla och har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Helene sa...

Klart jag vill vinna.
Jag länkar också i min högerspalt i bloggen.
Trevlig helg!
Helene

maria t sa...

Tycker din blogg är jättebra, kanske lite roligare färger i bakgrunden skulle ge den lite mer liv, annars är den jättebra lättläst och intressant.
Hur som helst är jag gärna med i utlottningen.

mvh maria

Annica Branting sa...

vilken fin skål! den skulle jag gärna vilja vinna!



annica@branting.org

Michaela sa...

Jag vill vara med! Jättefin skål:-)

Länk:
http://mumandme.blogg.se/2009/april/skal-avslutas-254.html

Anonym sa...

Hej!

Trevlig läsning som vanligt på din blogg!!
Hoppas på vinst, skålen är jättevacker!

MVH: Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Hej Sally!

Denna skål skulle vara den perfekta gåvan till min älskade fru som nu väntar vårt första barn, vad ger man annars en kvinna som har allt??

/Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Hoppas på vinst kan man väl alltid!

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

OOHHHHHHHHHH
Precis en sådan skål jag älskar, skulle passa perfekt på köksbänken med ett gäng citroner i!

MVH: Birgit

svartochlila@hotmail.com

Karin W sa...

Trevlig blogg du har här med massor av fina foton!
Jag är gärna med och tävlar om den fina skålen.
Ha en skön helg!
/Karin

Unknown sa...

Vilket stiligt fat! :)
Det vill jag gärna vinna!

äljen sa...

Fint tillskott till min och grabbens nya lägenhet (till hösten)...hoppashoppas..och länkar..

Anonym sa...

Vill bara informera om att detta fat finns att köpa på Gekås i Ullared för ynka 49 sek. Jag köpte tre. Lycka till med utlottningen!