söndag 19 april 2009

Musikfoto; "Årstid"

...och den första låten som omedelbart landar i mitt huvud är SÅKLART...


Oj, vad har inte denna filmen betytt för mig? För det första är det en av världens bästa film-musikaler, och för det andra så är i princip varenda låt i den oförglömlig (iaf för mig). Och lika glad som jag blev av den när den hade premiär och jag var väldans mycket yngre då - lika lycklig blir jag idag! Fast jag sett den en triljon gånger så fick jag goosebumps nu när jag ser videon här...Japp, jag älskar den!

Och här i Verkligheten är det inte SUMMER än, men SNART!

(Och eftersom alla mina bilder är inlåsta i min ordinarie dator som inte fungerar så...) får ni en bild här på hur det ser ut hemma på min gård just nu, men vårt härliga prunkande plommonträd som sprider väldoft och hopp om att sommaren kanske faktiskt är på väg - trots allt...

Kolla mer på Musikfoto

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Dit har vi inte kommit ännu här i Västergötland så man ser att snart så.
härlig låt till fin bild.

Anette sa...

Visst är den låten bra! Älskade den filmen och all härlig musik. /Anette