onsdag 22 april 2009

En intensiv dag så jag tror vi hörs imorrn....:-)

Ikväll har jag suttit hemma och ugglat (vilket iofs inte är särskilt ovanligt:-), men ikväll kändes det himla skönt. Jag är van vid att vara själv, så det är inte det, men ibland är det ju tradit att komma hem till en mörk tom lägenhet där den färdiglagade maten, det dukade bordet och det trevliga sällskapet lyser med sin frånvaro. Idag dock var det jätteskönt att komma hem till ensamheten, av med brallorna (det första jag gör när jag kommer in), igång med datorn som HURRA är frisk igen (tack gulle-D), och bara andas uuuuuut....

Det har varit en intensiv dag med ministerbesök på jobbet, med allt vad det innebär...och en massa annat ståhej och turbulens....ja jisses, ingen risk man blir uttråkad...:-)...
Så har massor att blogga om nu när apparaturen funkar igen, men jag orkar inte idag, ska vara tidigt på jobbet imorrn...Förhoppningsvis orkar jag mer imorrn kväll....Natti!

Foto: Sally

Inga kommentarer: