fredag 3 april 2009

Tävling i helgen - och mycket annat!

Veckan är, och har hittills varit, intensiv, och på dagens schema står shoppingtur till Ullared - alla hemmets resurser är uttömda här, inte en droppe schampoo eller annan hygienartikel finns att uppbringa. Det ska bli sååå kul, jag och mina två kollegor M&L har nästan gjort det till lite tradition att sticka iväg med jämna mellanrum. Rapport följer såklart.

I helgen är det stoooor vårfest som jag arrangerar ihop med P för femtonde året i rad. 120 gäster, bordsplaceringen ska tas itu med i bilen upp till Ullared....

På lördag har förresten Scouterna en stor loppis på MalmöMässan - ska dit och leta fynd...Och tydligen har Sydsvenskan sin på Europaporten samtidigt. Där har jag dock varit två ggr utan att hitta ett jota, så detta året blir det Scouternas som gäller...

Dessutom ska vi tjejer i huset där jag bor ha grannträff - C:s tur att ordna, undrar vad det blir, vi ska ses där ute på söndag eftermiddag....

Och här på bloggen kommer Tävlingen om den fina skålen från Zelected by Houze att dra igång!
Vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar du?? Vilken energi du har!!
Ses imorgonkväll!

Kram G

Emma sa...

Kul med Ullared, jag ska dit den 17 april =)