lördag 8 november 2008

Ordning på bloggen

Jag blir tokig!

Kan någon hjälpa mig med följande frågor kring bloggen här...
1...Hur ställer man in och får ordning på radavståndet? Jag blir tokig som det ändrar sig, särskilt när jag laddat upp bilder...
2...När man laddar upp bilder så blir det samma storlek varje gång oavsett vad jag anger (stor, liten, mellan...)...Ska det vara så?
3...Var finns en gadget att ladda ner som räknar antal besökare?

4...Denna punkten la jag till i efterhand och då går det inte att få bort den extra raden från 3:an till 4:an...? Varför?

5...Oj, en rad till...Men det jag skulle fråga var: Hur får man in bilder i högermarginalen? När jag laddar upp en bild till en gadget, så försvinner bilden med ögonen...

Om ni undrar varför det än så länge är dåligt med besökare/kommentarer så beror det på att jag inte gått ut med bloggadressen till vänner och bekanta än, ska vänta ett par veckor till, så jag får ordning på det tekniska, samt får fyllt på lite att läsa...ser trevligare ut när man kommer in första gången....

Inga kommentarer: