onsdag 19 november 2008

Minns ni Beverly Hills?

Gud, vad jag gillade (gillar) den serien! En av mina absoluta favoriter genom tiderna...Och på måndag är serien tillbaka i Sverige...

Gör testet och kolla hur mycket du kommer ihåg! (Jag hade 8 av 10, men då var några vilda gissningar:-)...
Trailer kan du kolla här

Roligast blir det såklart att se de Jennie Garth & Co som "vuxna"...de yngre förmågorna tycks inte så intressanta i nuläget...(kanske för min son)...

Återstår bara ett problem - ett allvarligt ett - jag har inte tv400.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att TV400 är en TV4-kanal (dock osäker). Om det är en TV4-kanal kan du se alla deras program på TV4 Anytime. Kostar 20 pix i månaden. Jag blev medlem för att kunna kolla in alla matlagningsprogram (Monika Ahlberg och Leila) om och om igen. :-)