fredag 21 november 2008

Lite babbel på kvällningen

Puh, det har varit en intensiv vecka...snabbt som attan har den gått också, måndag-sen tjong-fredag. Det känns som om jag bara jobbat och sovit, men det är kul att ha fullt upp, så jag klagar inte. Idag var jag på konferens hela dagen, "Brottsoffer i mediesamhället", de flesta föreläsarna var riktigt bra och intressanta. Sen rusade jag på utvecklingssamtal med sonens fröken - ingen bra idé kl 16 en fredag - kände att jag inte var riktigt alert...och sen iväg på kalkonmiddag. Mums vad gott! Slirade hem på hala stadsgator vid niotiden och nu går jag här och skrotar i slafsiga joggingbrallor och hockeytröja (Forsberg på ryggen om nån undrar...). Anna åkte precis ut ur Idol, och på tur står väl Johan och Robin - kan dock ej sia om i vilken ordning. Snart ska jag koja - i helgen väntar keramikkurs, tur till Ystad, handla & städa, och gäster på söndag.

Hoppas ni alla får en skön helg!

Inga kommentarer: