lördag 22 november 2008

På tur till Ystad

När eftermiddagen kom så körde jag till Ystad för ett ärende. Åååååå, vilket härligt väder det var!!! Ingen snö som föll, bara kallt och klart. Jag körde förbi den där dungen vid Svedala som jag velat fotografera i säkert ett år...men det blir aldrig att jag kör av och försöker hitta den lilla vägen som leder fram dit. Det var så härligt, jag ville ju bara dela det med nån och säga: Titta där! Men kolla så fint!

När jag körde hem framåt kvällen så var det fortfarande kalasväder, med en härlig himmel, och solnedgången långt där borta. Man ska ju inte fotografera när man kör, men jag var ensam i bilen, och vill så gärna dela det med någon...så det får bli med er...:-)...


Ni förstår hur fint, va?! I Ystad var jag förresten med min kompis i hennes pappas hus, som hon håller på att tömma. Massor med grejor skulle till tippen, men då kommar Sally susande först...just in case där skulle vara nåt kul. Och det var det...bland annat en kanonsnygg lampa...Den kommer i nästa inlägg!

Foton: Sally

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser verkligen mysigt ut. Lite Amerika över det. :-) Road trips are the best!