måndag 22 december 2008

Dan före dan före doppardan

OK, då är man ledig sex dagar nu då. Har avblåst all övrig mellandagssemester. Tycker det blir fullt tillräckligt iaf. Imorrn dock är det ut och hitta det sista som gäller. Jag ska till outleten på Lundavägen, och till Willys (surprise) och kanske till ytterligare nån butik ifall det krisar med julklappsfantasin. Sen ska jag tvätta och inte gå utanför dörrn mer förrän efter lunch på julafton. Och så måste jag börja ta mig en meny-funderare inför lördagens tjejfest. Dock ingen inhandling förrns på fredag. Sista dagarna har varit riktigt bra. Jag har haft givande diskussioner med yngre kollegor (mycket med kärleken för alla nuförtiden)...jag har haft släkten hemma...barnafadern är hemma och sjukskriven (trist för honom, men bra för mig)...jag har gosat med ungarna (ja, med den minste iaf, den store gosar numera bara med sin flickvän:-)...lägenheten är i ordning...mmmm, och haft lite mysigt faktiskt...Hoppas den positiva vågen håller i sig! Nu kör man stenhårt familjärt några dagar - sen är det tjejerna som gäller! Och ett nytt år som är i antågande! Men först - jul!

Inga kommentarer: