söndag 14 december 2008

Hål i golvet

...har det närpå blivit idag så som jag har vankat rundor. När jag är rastlös, eller har tråkigt, eller löser mina personliga världsproblem (alla tre faktorerna idag) så har jag fått en tendens att gå runt, runt, runt, runt. Som om det kanske händer nåt bättre i nästa rum, eller nästa, eller nästa... Nu när jag bor i en större lägenhet dessutom så finns det ju mer yta att traska på. Vet inte varför jag börjat med det. Kanske för att jag är just rastlös, har tråkigt eller har personliga världsproblem i större utsträckning än förut.

Jag hann i alla fall stå stilla så pass att jag kunde svänga ihop två radiokakor, samt lite mozartkulor. Vi ska ju ha kakbuffé på jobbet imorgon. Här kommer en tuff bild på mina whiskytryfflar (skulle varit pinnar, men blev tryffeltoppar) i frysen...
Visst är det lite science fiction-stuk över det...? Eller...inte, ni kanske inte ser det jag ser... Nåja, nu ska det bara komma hit nån som gillar whisky också, så man blir av med dem...:-)...

Inga kommentarer: