tisdag 23 december 2008

Lille julafton...

...och igår pajade TV:n, och idag pajade bilen!
TV:n har bara ljud - ingen höjdare med tanke på att sonen får ett Xbox i julklapp. Med bilen är det nån vajsing med vattnet, det läcker ut, och min vän Bilmekanikern säger att jag inte bör köra alls, men om jag måste så får jag först fylla på vatten och sen hoppas på att jag kommer fram till målet utan att den måste stannas och stå och svalna i flera timmar...
Och jag har avverkat outleten, Willys och shoppingcenter. Dock blev jag inte färdig så ikväll måste jag ut igen. Till fots. Det tar liksom aldrig slut....:-)...
Helst vill jag ha myskväll och film och trevligt sällskap, men får nog nöja mig med mitt eget sällskap och datorn förstås, inte helt fel det heller...:-)...pioh, tur datorn funkar (so far)....
Nu ska jag blanda lite risgrynsgröt och vaniljvisp, det är nån viktväktarvariant som ska vara riktigt god. Och så ska jag surfa på TV-apparater....

Inga kommentarer: